Satysfakcja Gwarantowana
Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy system, który odmienił tą branżę raz na zawsze. To my, nie obawiając się jakości naszego towaru zapewniliśmy Państwu możliwość bezproblemowej wymiany towaru na inny, a inne hurtownie w tej lub podobnej formie musiały pójść tą samą drogą. Cieszymy się, ponieważ nie od dziś staramy się, żeby wygoda i bezpieczeństwo Twoich zakupów nie były jedynie czczym gadaniem i pustymi obietnicami bez pokrycia.
Zasady wymiany towaru:
- Program Satysfakcja gwarantowana skierowana jest do wszystkich klientów Outlet Polska kupujących pakiety na podstawie przykładowych zdjęć oraz video (nie opisane pełną specyfikacją określającą wszystkie zawarte w nim modele i rozmiary), a pakiet zwracany musi być w całości.
- Jeżeli towar nie spełni oczekiwań, należy bezwzględnie zgłosić ten fakt pisemnie (mailem) sprzedawcy oraz do dwóch dni roboczych od momentu odbioru towaru.
- Po zgłoszeniu chęci wymiany towaru na inny pracownikom Outlet Polska na w/w warunkach, należy odesłać towar do nadawcy. Towar odsyła zamawiający na swój koszt. Wysyłka nowego pakietu do klienta realizowana jest w standardowej cenie wysyłki 30 zł pakiet. Każdy zakup może być wymieniony tylko raz. Klient wymienia towar na inny o tej samej wartości lub większej za dopłatą. Sprzedawca nie zwraca pieniędzy w przypadku wymiany na towar mniejszej wartości. Koszty wysyłek pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem!
- Pakiet, który nie spełnił oczekiwań Kupującego, musi zostać odesłany w całości oraz w takim samym składzie jak został wysłany. W przypadku stwierdzenia przez obsługę firmy Outlet Polska, że towar nie jest w 100% identyczny z wysłanym - realizacja wymiany jest wstrzymywana, a towar zostaje ponownie odesłany do klienta na jego koszt w całości.
- Pakiet wymieniany musi zostać wybrany najpóźniej w ciągu 20 dni od daty odesłania towaru do Outlet Polska. Jeżeli nie zostanie wybrany towar na wymianę, odsyłamy ponownie towar pierwotny.